Praktiske oplysninger

Undervisningen forestås af uddannede/udøvende kunstnere, som har den faglige viden og teknik, men også kendskab til selve kunstverdenen.

Alle kunstinteresserede er velkomne, både begyndere og øvede.

Kunstskolen Guldborgsund har undervisningslokale i Neckelmannsgade 5, 4800 Nykøbing Falster. Der er indgang nede for enden af parkeringspladsen. Man kan parkere på vores parkeringsplads (i alt 12 pladser) eller ude på vejen.

Kunstskolen Guldborgsund vil bl.a. være synlig over for offentligheden ved afholdelse af en årlig elevudstilling.

Kunstskolen Guldborgsund er en aftenskole under folkeoplysningsloven og startede kurser i januar 2013.

Priser:

De anførte priser er for undervisningen. Materialer er for kursisternes egen regning.

Der kan købes lærreder i flere størrelser samt malermiddel på skolen.

Tider og ferier:

En lektion er 45 minutter, 3 lektioner er (inklusiv pauser) på 2 timer og 3 kvarter.

Kunstskolen Guldborgsund følger folkeskolens ferieplan, med mindre andet aftales med underviseren.

Tilmelding og betaling:

Tilmelding og betaling for kurser kan kun ske via hjemmesiden.

Efter kursusstart betales beløbet ikke tilbage, men det vil være muligt at flytte til et andet hold.

Ved evt. aflysning af kurset betales beløbet tilbage.

Adresse:

Undervisningslokale:

Kunstskolen Guldborgsund

Neckelmannsgade 5

4800 Nykøbing F.

Der er parkering langs bygningen.

Medlemskab af foreningen:

Bliv medlem af Kunstskolen Guldborgsund.

Medlemskab koster kr. 100,- årligt og giver ret til deltagelse i generalforsamlingen, der hvert år afholdes i marts måned.

Kontingent for året skal være indbetalt senest 31.december.

Skoleleder:

Marianne Krogstrup

Mail: kontakt@kunstskolenguldborgsund.dk

Kunstskolen Guldborgsund
Neckelmannsgade 5
4800 Nykøbing F

Mail: kontakt@kunstskolenguldborgsund.dk

CVR: 34656452

Administrationsadresse: Jes Jessensgade 99, 4800 Nykøbing F. MobilePay 64208, Jyske Bank reg. 5067 konto 0001675127

Medlem af Fora